မ.................သို႔

မကိုခ်စ္လြန္းလို႔ေစာင့္ေနခဲ့ရက္ေတြ
ဒါကိုမသိႏုိင္မလားေနာ္ကၽြန္ေတာ္လိုေကာင္မမခ်စ္တာမဆန္းပါဘူ
ဒါေပမယ္ဆန္းတာကကၽြန္ေတာ္မကိုမွခ်စ္မိေနတာပါ
ဘယ္လိုမွေမ့ေပ်ာက္မရတဲ့အခ်စ္နဲ႔ေပါ့
ကၽြန္ေတာ္အိပ္ရာ၀င္အိပ္ရာထတိုင္ငိုခဲ့ရတဲ့
မ်က္ရည္ေတြထိုင္းကေရလိုၾကီးေနၿပီ
ေရအားလွ်ပ္စစ္ထုပ္မယ္ဆိုရင္ရေနၿပီ
ကၽြန္ေတာ့္မ်က္ရည္ေတြကိုမမ်က္ရည္အားလွ်ပ္စစ္ထုပ္ခ်င္လို႔
ကၽြန္ေတာ္ကိုရက္စက္ရင္လည္းမအတြက္ပဲေလ
ကၽြန္ေတာ္မ်က္ရည္မခမ္းသေရႊ႔ငိုေပးေနပါမယ္
မမွာငနဲဘယ္ေလာက္ရွိရွိဂရုမစိုက္ဘူ
ကၽြန္ေတာ္သိတာမကိုခ်စ္ေနဖို႔ပဲ
အခုလည္းခ်စ္ေနတယ္
ေနာင္လညး္ခ်စ္မယ္
ယခင္ကလည္းခ်စ္ခဲ့တယ္
မနဲ႔သာကၽြန္ေတာ္ေစာေစာေတြ႔ခဲ့ရင္ကၽြန္ေတာ္ဒီလိုမငိုရေလာက္ဘူး
ခ်စ္ရလြန္းလို႔ေသေတာ့မယ္
မရယ္..............ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ေတြကိုမတစ္ေယာက္နားလည္ႏိုင္္ပါေစ
ကၽြန္ေတာ့္ကခ်စ္ရေသာမ (Tေလး) သို႔
ဘလက္ေကာ္ဖီခ်စ္သူ
                                         

Comments

Popular posts from this blog

ျမန္မာလို နည္းပညာ PDF စာအုပ္မ်ား ၁၀၃ အုပ္

သရဲပစ္ဂိမ္း

လိဒ္ဂီတာ တီးခတ္နည္း စာအုပ္